3xP sebelásky: PÉČE. POZORNOST. PROSTOR.

Co je to vlastně sebeláskování a proč bychom to měly praktikovat častěji než je zvykem? Sebeláskování je uctění našeho těla skrz vědomou péči, pozornost a respekt k našim potřebám, které tak často přehlížíme. Jak můžeme začít se sebepéčí? Třeba přes prsa! <3

Tlak na ženské tělo začíná v momentě, kdy dospíváme. Hormony začínají pracovat a naše tělo se z dívčího postupně mění na to plodné, ženské. Najednou nám začnou růst prsa, ochlupení, mění se genitálie, přichází menstruace,..a to všechno se děje za pochodu v běžném životě, mezi našimi kamarády, rodinou...Kdybychom tak tento proces zažily někde samy v jeskyni a potom vylezly jako hotové ženy, bylo by to možná jiné, ale ten postupný proces přeměny je velmi zranitelné období pro každou dívku. Najednou řešíme tričko, které si oblečeme, aby to nebylo vidět nebo si naopak spěcháme pořídit podprsenku a cpeme si do ní ponožky, aby už to BYLO konečně vidět!

Ten nekonečný proces srovnávání se s ostatními ženami začíná.. Ráda bych se teď zaměřila na prsa, protože je to TA část těla, která je vidět nejvíce.

Ať už je máme podle nás moc malá/velká, nahoře/dole, moc velké/malé bradavky, každé jinak velké, jsou na nich strie, jsou moc u sebe nebo naopak od sebe.. Ať už nám na ně kdokoliv řekl jakékoliv poznámky, se kterými jsme se třeba ztotožnily, tak si naše prsa zaslouží ta významná 3P, a to je: PÉČE, POZORNOST a PROSTOR. 

Jak pečovat o svá prsa? Nejen že je důležité dopřát jim potřebný prostor a volnost pohybu, ale měly bychom je co nejčastěji opečovat vědomým dotekem a uctít je alespoň krátkou masáží. Neříkám, že musíme chodit 24/7 bez podprsenky, já třeba spodní prádlo zbožňuji, ale když už, tak volit takové, ve kterém můžeme volně dýchat a které bude skutečně pozvedávat přirozenou krásu našich prsou a budeme se v něm moci volně nadechnout. Podprsenku si potom můžeme sundat když přijdeme domů, nebo kdykoliv to budeme cítit, a následně můžeme naším prsům dopřát pečující masáž nějakým příjemným olejíčkem. Masáž nemusí být dlouhá, stačí opravdu jen pár minut nebo i pár vědomých vteřin, ale ne abychom si je jen ve spěchu natřely olejíčkem "jen tak, aby se neřeklo". 

To, co nás může motivovat je výrazné zvýšení našeho ženského magnetizmu! Nikdo samozřejmě neví (pokud jim to teda neřekneme), že si každý den masírujeme prsa, ale i přesto je to nějakým "záhadným" způsobem cítit a stanete se najednou nějak více zářivou, smyslnou, magnetizující, prostě neodolatelnou! A to je, myslím, dostatečně velká motivace! 

Když je budete masírovat, můžete jim šeptat různé lichotky, které vás napadnou..to je taky velmi mocná technika <3

Benefity pravidelné masáže prsou:

- viditelné zvýšení přitažlivosti

- prsa jsou plnější, krásnější a vy jste zářivější!

- vyplavení oxytocinu

- větší citlivost/přecitlivělá prsa se naopak více přizpůsobí doteku a bude mnohem příjemnější se jich dotýkat

- změna velikosti (jak se říká, kam se zaměří pozornost, tam to roste:)))

- celkově se budete cítit lépe, protože si budete dávat více pozornosti a tělo na to bude reagovat velmi kladně

A jak svá prsa masírovat? 

Existuje řada technik, ať už detoxikačních, smyslných, uklidňujících,.. ale pravda je taková, že se můžete s klidným srdcem unášet svojí intuicí a masírovat je tak, jak vám to zrovna přijde, protože opravdu nemůžete udělat chybu.

Příjemné je, když si nejdřív navodíte atmosféru, můžete si zapálit svíčku, pustit si příjemnou hudbu, nanést si do dlaní nějaký voňavý masážní olej (úžasný je například tento od I'm Woman, dostupný na e-shopu Sebeláskování: Olejíček na prsa ).

Můžete si třeba i zavřít oči, přiložit si ruce na prsa, několikrát se do nich nadechnout a nechat tělo, ať si řekne, na co má zrovna chuť :)

Tady je ilustrační obrázek některých technik: 

Tyto techniky můžete dělat buď u obou prsou zároveň nebo se věnovat každému zvlášť, je to na vás..u první techniky "spirály" je dobře postupovat velmi pomalu a dotýkat se prsou peříčkově jemným dotekem, vynechat bradavky a postupovat od podpažní jamky jedním/více prsty směrem ke středu a zase naopak. Můžete to opakovat několikrát.

Další techniky zkuste také nejdříve jemněji a potom můžete přidávat na intenzitě, jak si vaše tělo bude žádat. 

Tak směle do toho!

S láskou, Zuzana